Продавець гарантує належну якість товару протягом гарантійного строку, який вказано на сайті в описі відповідного товару та у документації, яка додається до товару.
Перебіг гарантійного строку починається з дня отримання товару покупцем.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на випадки виникнення дефекту або несправності товару внаслідок порушення покупцем правил експлуатації чи зберігання товару, дій третіх осіб, випадку або непереборної сили (негарантійні випадки), у тому числі, але не виключно внаслідок:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків товару покупець має право пред’явити продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів».
Пред’явлення вимог здійснюється покупцем у порядку та строки, що встановлені законодавством.
Продавець гарантує, що будь-яка інформація та відомості, які стосуються покупця, є конфіденційними і не будуть передаватися третім особам без попередньої письмової згоди покупця, окрім випадків, коли таке передавання пов’язане з виконанням договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, передбачених законодавством.
Шляхом укладення договору та/або надання своїх персональних даних при реєстрації на сайті чи при оформлені замовлення покупець, як суб’єкт персональних даних, надає продавцю дозвіл на обробку своїх персональних даних про: прізвище, ім’я, по батькові; номер телефону; адресу електронної пошти, а також інших персональних даних із метою (ціллю) забезпечення реалізації податкових; адміністративно-правових; цивільно- та господарсько-правових (у тому числі договірних) відносин; відносин у сфері бухгалтерського обліку; відносин у сфері реклами та збору персональних даних у комерційних цілях; відносин у сфері господарської діяльності; відносин у сфері статистики; у межах, необхідних для досягнення вказаної вище мети. Покупець повідомлений про свої права, встановлені статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Покупець має право повернути продавцеві товар протягом чотирнадцяти днів із дня його отримання у порядку, встановленому законодавством, зокрема Законом України «Про захист прав споживачів». Для здійснення права на повернення товару покупець повинен зберігати його у незміненому стані.
Окрім випадків, встановлених законодавством, покупець також не має права розірвати договір, якщо:
У разі повернення товару, який було доставлено покупцеві поштою (оператором поштового зв’язку), таке повернення здійснюється поштою (оператором поштового зв’язку), незалежно від причин повернення.
Ще немає аккаунту?
Створити аккаунт